Lonely i'm miss lonely

tänkte skriva av mig lite här få se hur mycket det blir :p
Jag har, vad ska man kalla det? sällskapssjuka?
Har inte varit med nån på flera flera flera månader :o
Men det beror väl på att jag inte har nån att vara med :/ och det är tråkigt...
vet att jag är överdrivet blyg men ändå. Jag vill ha nån man kan vara med, prata med
och ha kul! :)
Har pratat med några här på datorn som jag jätte gärna skulle vilja träffa! :D
Hoppas det blir av nån gång ;)
Nej nu har jag inget mer att skriva. Om jag har mer så återkommer jag haha :p
Men tack till er som orkar läsa mitt gnällande ;)






Kommentarer
Postat av: Bex

Du kan alltid prata med mig :) Hoppas vi kan träffas nån gång :D <3

2010-05-07 @ 16:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0