Del 19

Min fantasi är inte närvarande för tillfället så den här delen är inte så jättebra!
Men här är iallafall del 19 ;)





Del 19
Jag tog ett djupt andetag och koncentrerade mig djupt i att inte skada någon. Jag ställde mig i den ställningen Nick
hade sagt att jag skulle stå. Jag svingade klubban och träffade bollen...
Perfekt! Jag träffa bollen perfekt! Jag stog och flinade brett tills jag kände ett par starka armar omfamna mig bakifrån.
- I know you could do it! skrattade Nick.
Jag skrattade som svar. Miley och Demi stog och såg chockade ut.
- Wow! sa Demi
- Super wow! sa Miley.
- That was really good. sa Demi
- Thanks, i have a good teacher. sa jag och blinka mot Nick.

Även fast jag förlora stort och Nick vart den stora vinnaren, så var jag rätt nöjd. Nu satt jag här i min pyjamas i min säng.
Nick hade åkt hem för en timme sedan. Och jag satt och var uttråkad. Jag kastade en blick på mitt lilla bord bredvid min
säng och såg mina favorit böcker ligga där, nämligen The Twilight Saga. Jag tog den första boken i serien '' Om jag kunde drömma ''
och började läsa den för tusende gången. Men man tröttnar aldrig, iallafall inte jag.
Efter några timmars läsande så såg jag att klockan var 02:00 så jag la ifrån mig boken och la mig ner.
Jag tänkte på Pontus innan jag somnade.
Jag vakna kallsvettig. Jag visste att jag hade drömt en mardröm men kom inte ihåg den, bara att den var rätt så otäck.
Jag skakade av mig den obehagliga känslan och bestämde mig för att ta en dusch och sen skulle jag, mamma och pappa upp
till sjukhuset och hälsa på Pontus. Sen slog tanken mig att Jess inte hade hört av sig på länge. Konstigt.
Precis då ringde min mobil.
- Heej! Förlåt om jag inte har hört av mig på länge, var tvungen att göra en familje grej. Förlåt... sa Jess
- Det är okej Jess, Jag förlåter dig. skrattade jag.
- Haha, så vad har du för planer idag? frågade hon
- Upp till sjukan och hälsa på Pontus. sa jag
- Åhh okej, jag är så ledsen för det som har hänt.
Jag kunde inte svara.
- Så vad ska jag göra idag då? Jag kommer vara så ensam. Kan du inte ringa Nick och fråga om han och Joe och Kevin kan hålla mig sällskap? frågade hon.
- Haha så fräckt! Men jag kan fråga. skrattade jag
- Kan du verkligen göra det? Åh vad gullig du är! sa hon och jag hörde att hon log.
- Visst inga problem, jag ringer dom nu med detsamma.
- Okej, ring efter du har pratat med dom!
- Jaja hejdå Jess!
Jag la på och började trycka in Nicks nummer.
- Hello? gäspade Nick
- Hey, are you tired?
- Haha, yeah a litte.
- I just wonder, mom, dad and me are gonna be on the hospital all day and Jess called. She asked me to ask you if you, Joe and Kevin
could be with her today.
Jag skämdes lite när jag fråga, för jag tyckte det lät fräckt att fråga så.
- That's okay, we are just gonna be home today. I say to Joe to pick her up.
- Okay, then i call her right now.
- Okay, bye. sa han
- Bye.
Jag ringde upp Jess och sa att Joe skulle hämta upp henne. Givetvis vart hon överförtjust över att det skulle vara Joe som hämtade henne.
Efter jag hade duschat och tagit på mig så gick jag nerför trappan och mamma och pappa var redan redo att åka.
När vi var framme så gick vi till sal 108.
När vi kom in så tappade jag hakan och förvåning...
Del 19
Jag tog ett djupt andetag och koncentrerade mig djupt i att inte skada någon. Jag ställde mig i den ställningen Nick
hade sagt att jag skulle stå. Jag svingade klubban och träffade bollen...
Perfekt! Jag träffa bollen perfekt! Jag stog och flinade brett tills jag kände ett par starka armar omfamna mig bakifrån.
- I know you could do it! skrattade Nick.
Jag skrattade som svar. Miley och Demi stog och såg chockade ut.
- Wow! sa Demi
- Super wow! sa Miley.
- That was really good. sa Demi
- Thanks, i have a good teacher. sa jag och blinka mot Nick.
Även fast jag förlora stort och Nick vart den stora vinnaren, så var jag rätt nöjd. Nu satt jag här i min pyjamas i min säng.
Nick hade åkt hem för en timme sedan. Och jag satt och var uttråkad. Jag kastade en blick på mitt lilla bord bredvid min
säng och såg mina favorit böcker ligga där, nämligen The Twilight Saga. Jag tog den första boken i serien '' Om jag kunde drömma ''
och började läsa den för tusende gången. Men man tröttnar aldrig, iallafall inte jag.
Efter några timmars läsande så såg jag att klockan var 02:00 så jag la ifrån mig boken och la mig ner.
Jag tänkte på Pontus innan jag somnade.
Jag vakna kallsvettig. Jag visste att jag hade drömt en mardröm men kom inte ihåg den, bara att den var rätt så otäck.
Jag skakade av mig den obehagliga känslan och bestämde mig för att ta en dusch och sen skulle jag, mamma och pappa upp
till sjukhuset och hälsa på Pontus. Sen slog tanken mig att Jess inte hade hört av sig på länge. Konstigt.
Precis då ringde min mobil.
- Heej! Förlåt om jag inte har hört av mig på länge, var tvungen att göra en familje grej. Förlåt... sa Jess
- Det är okej Jess, Jag förlåter dig. skrattade jag.
- Haha, så vad har du för planer idag? frågade hon
- Upp till sjukan och hälsa på Pontus. sa jag
- Åhh okej, jag är så ledsen för det som har hänt.
Jag kunde inte svara.
- Så vad ska jag göra idag då? Jag kommer vara så ensam. Kan du inte ringa Nick och fråga om han och Joe och Kevin kan hålla mig sällskap? frågade hon.
- Haha så fräckt! Men jag kan fråga. skrattade jag
- Kan du verkligen göra det? Åh vad gullig du är! sa hon och jag hörde att hon log.
- Visst inga problem, jag ringer dom nu med detsamma.
- Okej, ring efter du har pratat med dom!
- Jaja hejdå Jess!
Jag la på och började trycka in Nicks nummer.
- Hello? gäspade Nick
- Hey, are you tired?
- Haha, yeah a litte.
- I just wonder, mom, dad and me are gonna be on the hospital all day and Jess called. She asked me to ask you if you, Joe and Kevin
could be with her today.
Jag skämdes lite när jag fråga, för jag tyckte det lät fräckt att fråga så.
- That's okay, we are just gonna be home today. I say to Joe to pick her up.
- Okay, then i call her right now.
- Okay, bye. sa han
- Bye.
Jag ringde upp Jess och sa att Joe skulle hämta upp henne. Givetvis vart hon överförtjust över att det skulle vara Joe som hämtade henne.
Efter jag hade duschat och tagit på mig så gick jag nerför trappan och mamma och pappa var redan redo att åka.
När vi var framme så gick vi till sal 108.
När vi kom in så tappade jag hakan och förvåning..
Del 19
Jag tog ett djupt andetag och koncentrerade mig djupt i att inte skada någon. Jag ställde mig i den ställningen Nick
hade sagt att jag skulle stå. Jag svingade klubban och träffade bollen...
Perfekt! Jag träffa bollen perfekt! Jag stog och flinade brett tills jag kände ett par starka armar omfamna mig bakifrån.
- I know you could do it! skrattade Nick.
Jag skrattade som svar. Miley och Demi stog och såg chockade ut.
- Wow! sa Demi
- Super wow! sa Miley.
- That was really good. sa Demi
- Thanks, i have a good teacher. sa jag och blinka mot Nick.
Även fast jag förlora stort och Nick vart den stora vinnaren, så var jag rätt nöjd. Nu satt jag här i min pyjamas i min säng.
Nick hade åkt hem för en timme sedan. Och jag satt och var uttråkad. Jag kastade en blick på mitt lilla bord bredvid min
säng och såg mina favorit böcker ligga där, nämligen The Twilight Saga. Jag tog den första boken i serien '' Om jag kunde drömma ''
och började läsa den för tusende gången. Men man tröttnar aldrig, iallafall inte jag.
Efter några timmars läsande så såg jag att klockan var 02:00 så jag la ifrån mig boken och la mig ner.
Jag tänkte på Pontus innan jag somnade.
Jag vakna kallsvettig. Jag visste att jag hade drömt en mardröm men kom inte ihåg den, bara att den var rätt så otäck.
Jag skakade av mig den obehagliga känslan och bestämde mig för att ta en dusch och sen skulle jag, mamma och pappa upp
till sjukhuset och hälsa på Pontus. Sen slog tanken mig att Jess inte hade hört av sig på länge. Konstigt.
Precis då ringde min mobil.
- Heej! Förlåt om jag inte har hört av mig på länge, var tvungen att göra en familje grej. Förlåt... sa Jess
- Det är okej Jess, Jag förlåter dig. skrattade jag.
- Haha, så vad har du för planer idag? frågade hon
- Upp till sjukan och hälsa på Pontus. sa jag
- Åhh okej, jag är så ledsen för det som har hänt.
Jag kunde inte svara.
- Så vad ska jag göra idag då? Jag kommer vara så ensam. Kan du inte ringa Nick och fråga om han och Joe och Kevin kan hålla mig sällskap? frågade hon.
- Haha så fräckt! Men jag kan fråga. skrattade jag
- Kan du verkligen göra det? Åh vad gullig du är! sa hon och jag hörde att hon log.
- Visst inga problem, jag ringer dom nu med detsamma.
- Okej, ring efter du har pratat med dom!
- Jaja hejdå Jess!
Jag la på och började trycka in Nicks nummer.
- Hello? gäspade Nick
- Hey, are you tired?
- Haha, yeah a litte.
- I just wonder, mom, dad and me are gonna be on the hospital all day and Jess called. She asked me to ask you if you, Joe and Kevin
could be with her today.
Jag skämdes lite när jag fråga, för jag tyckte det lät fräckt att fråga så.
- That's okay, we are just gonna be home today. I say to Joe to pick her up.
- Okay, then i call her right now.
- Okay, bye. sa han
- Bye.
Jag ringde upp Jess och sa att Joe skulle hämta upp henne. Givetvis vart hon överförtjust över att det skulle vara Joe som hämtade henne.
Efter jag hade duschat och tagit på mig så gick jag nerför trappan och mamma och pappa var redan redo att åka.
När vi var framme så gick vi till sal 108.
När vi kom in så tappade jag hakan och förvåning...

Kommentarer
Postat av: Anonym

MERA!!!!

2010-03-08 @ 14:32:49
Postat av: Anonym

asbra! mera :D

2010-03-08 @ 17:14:23
Postat av: Anna Emanuelsson

mera! :)

2010-03-08 @ 20:44:50
URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: Anna Emanuelsson

mera! :)

2010-03-08 @ 20:44:50
URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeera!!!

2010-03-09 @ 19:48:59
Postat av: Anonym

MEEEERA!!! :D

2010-03-13 @ 17:19:34
Postat av: Anonym

skit bra mera !! :D

2010-03-16 @ 19:45:28
Postat av: Anonym

meer

2010-05-14 @ 22:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0