kommer inte på nån rubrik

sov längre än vanligt idag och vakna och kom på att jag skulle till min sjukgymnast
12:30! Det var bara att gå upp och så var jag ju tvungen att duscha innan.
Så jag blev något sen. Fick stressa som fan! Men som tur var gjorde det ingenting.
Efteråt gick jag och mamma till stan köpte äntligen Bree Tanners andra liv.
Nu är den min! :D  Sen gick vi och kollade klänningar till bröllopet vi ska på i
augusti, men det fanns ju inga fina, jo en, men den var för bred. -.-'
Får väl antagligen leta efter fler affärer att kolla i på stan eller kolla på datorn
om man kan skicka efter en. Men men, nån ska man ju hitta.


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej Moa.

Var ju tvungen att kika lite på din blogg =).

Hoppas du hittar en klänning till bröllopet, du får spana runt lite i butiker, så finner du säkert en som passar dig.

Ha en fin kväll.

Hälsa alla =)

Kram Annica (Du vet, som bor i Norge ;))

2010-06-09 @ 20:43:36
URL: http://ankansplaskdamm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0