Del 7

Här kommer del 7 ;)




Del 7
Jag kollade ut genom bil fönstret och såg den stora arenan.
Taxin stannade och jag gav honom pengar. Vi gick mot ingången och där stog en vakt.
Vi visa upp passen och han visa oss våra platser. Vi fick bra sitt platser och såg jätte bra.
Arenan började fyllas på folk ljusen släcktes och ute på scenen kommer tre killar som givetvis är Nick, Kevin och Joe.  Joe tar tag i mikrofonen och ropar
- Hello L.A !
Alla blev som galna och skrek av glädje.
- We start with Paranoid! Sa Nick
Introt började och kort där efter började dom sjunga.
Efter dom hade sjungit ett par låtar så säger Joe.
- Are you having fun ?
Alla skrek ’’ YES! ’’.
- We have one more song to sing.  Sen så började dom spela Burnin’ up.
Konsertern tog slut och det var dags för mig och Jess att gå backstage. Vi gick mot en stor vakt som stog vid en dörr.
- Hello girls. Sa han och kollade frågande på oss.
Vi visa upp passen och han sa.
- Ohh follow me girls.  Vi följde efter honom till ett rum och därinne var det allt möjligt.
En tv, tv spel och ja allt möjligt.  Vi gick in och satte oss på soffan som stog där.
Efter fem minuter kommer först Kevin in och bara några sekunder efter kom Nick och Joe.
- Ohh hello girls. Hälsa Joe
- Hey. Svarade vi
- Having fun?
- Oh yeah!
- Haha that’s great!
Dom satte sig på soffan som stog framför oss. Och det vart en kort tystnad.
- So did you liked the show? Fråga Nick
- Yeah the show was awesome! Utbrast jag
Nick log emot mig och jag log tillbaka. Jag kände hur jag rodna.
Av nån anledning så gick Kevin, Joe och Jess ut ifrån rummet så det var bara jag och Nick kvar. Det vart en pinsam tystnad sen så öppnade han munnen.
- So are you from L.A ? frågade han
- No I’m from Sweden
- Cool, can I ask how old you are?
- Haha yeah, I’m 17
Där satt vi ett tag och prata om allt möjligt. Det var skönt att prata med Nick, även om jag inte har känt honom så länge så var man väldigt avslappnad i hans sällskap.
Dom andra kom tillbaka och sa att det var dags för Jess och jag att åka.  Jag reste mig upp då Nick tog tag i min arm och fråga
- Ehum, can i have your phone number ? sa han och rodna lite grand
- Yeah sure you can
Jag gav honom mitt nummer och sen sa vi hejdå till dom. Fick en liten kram av allihop.
När vi kom ut passa jag på att ringa mamma och säga att vi var på väg hem.
- Hej mamma vi är på väg hem nu.
- Okej, hade ni trevligt ?
- Jaa
Klockan var nio när jag kom hem. Jag gick raka vägen upp till mitt rum sa till mamma att jag skulle sova för jag var jätte trött.
Låg och tänkte på vad som hade hänt och kunde inte förstå att Nick ville ha mitt nummer.
Men jag var jätte glad över det.  Jag somna med ett leende den natten.
Del 7
Jag kollade ut genom bil fönstret och såg den stora arenan.
Taxin stannade och jag gav honom pengar. Vi gick mot ingången och där stog en vakt.
Vi visa upp passen och han visa oss våra platser. Vi fick bra sitt platser och såg jätte bra.
Arenan började fyllas på folk ljusen släcktes och ute på scenen kommer tre killar som givetvis är Nick, Kevin och Joe.  Joe tar tag i mikrofonen och ropar
- Hello L.A !
Alla blev som galna och skrek av glädje.
- We start with Paranoid! Sa Nick
Introt började och kort där efter började dom sjunga.
Efter dom hade sjungit ett par låtar så säger Joe.
- Are you having fun ?
Alla skrek ’’ YES! ’’.
- We have one more song to sing.  Sen så började dom spela Burnin’ up.
Konsertern tog slut och det var dags för mig och Jess att gå backstage. Vi gick mot en stor vakt som stog vid en dörr.
- Hello girls. Sa han och kollade frågande på oss.
Vi visa upp passen och han sa.
- Ohh follow me girls.  Vi följde efter honom till ett rum och därinne var det allt möjligt.
En tv, tv spel och ja allt möjligt.  Vi gick in och satte oss på soffan som stog där.
Efter fem minuter kommer först Kevin in och bara några sekunder efter kom Nick och Joe.
- Ohh hello girls. Hälsa Joe
- Hey. Svarade vi
- Having fun?
- Oh yeah!
- Haha that’s great!
Dom satte sig på soffan som stog framför oss. Och det vart en kort tystnad.
- So did you liked the show? Fråga Nick
- Yeah the show was awesome! Utbrast jag
Nick log emot mig och jag log tillbaka. Jag kände hur jag rodna.
Av nån anledning så gick Kevin, Joe och Jess ut ifrån rummet så det var bara jag och Nick kvar. Det vart en pinsam tystnad sen så öppnade han munnen.
- So are you from L.A ? frågade han
- No I’m from Sweden
- Cool, can I ask how old you are?
- Haha yeah, I’m 17
Där satt vi ett tag och prata om allt möjligt. Det var skönt att prata med Nick, även om jag inte har känt honom så länge så var man väldigt avslappnad i hans sällskap.
Dom andra kom tillbaka och sa att det var dags för Jess och jag att åka.  Jag reste mig upp då Nick tog tag i min arm och fråga
- Ehum, can i have your phone number ? sa han och rodna lite grand
- Yeah sure you can
Jag gav honom mitt nummer och sen sa vi hejdå till dom. Fick en liten kram av allihop.
När vi kom ut passa jag på att ringa mamma och säga att vi var på väg hem.
- Hej mamma vi är på väg hem nu.
- Okej, hade ni trevligt ?
- Jaa
Klockan var nio när jag kom hem. Jag gick raka vägen upp till mitt rum sa till mamma att jag skulle sova för jag var jätte trött.
Låg och tänkte på vad som hade hänt och kunde inte förstå att Nick ville ha mitt nummer.
Men jag var jätte glad över det.  Jag somna med ett leende den natten.


Kommentarer
Postat av: Beccan

Gud vad bra!! :D<3

2010-01-10 @ 15:26:31
Postat av: Moa

Tack :D<3

2010-01-10 @ 18:01:51
URL: http://moaslifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0