Del 11

Här är del 11 ;)




Del 11
- I like you, i know that we don't have know eachother so long but i really do. sa han
- Ohh, i don't know what too say, i like you too.
Han log bredare nu. Sen så vart det tyst igen, men det var inte nån obehaglig tystnad.
Vi satt tysta ett tag tills jag kände hans hand ta tag i min och jag kollade upp och kollade
in i hans vackra ögon. Jag kände hur vi närmade oss varandra och kände våra läppar lätt
nudda varandra. Jag kan inte beskriva glädjen i mig, det var som en bomb av glädje som
exploderade inom mig. Vi släppte varandra och log emot varandra.
Helt plötsligt åker dörren upp och in kommer... Selena Gomez ?
- Nick can you come ? frågade hon Nick
- Yeah sure, i be right back Moa.
Jag satt kvar där och väntade, och väntade, och väntade. Tillslut så vart jag så uttråkad och
undrade varför det tog sån tid. Jag ställde mig upp gick emot dörren öppnade den och gick ut
i korridoren. Och vem står inte några meter framför mig ? Jo, Nick och Selena, och dom kysser
varandra. Jag kände hur det högg till i bröstet på mig. Jag drog efter andan och tyvärr blev det
så högt att dom hörde det.  Nick kollade på mig och såg smärtan i mitt ansikte.
- Moa...I...I...I can explain.
Jag vände mig om och sprang allt vad jag hade. Jag visste inte vart jag sprang eftersom jag inte
visste vart jag skulle springa i det här huset. Men tillslut såg jag dörren och sprang ut.
Jag kände tårarna svida i ögonen. Hur kunde han säga att han gillade mig och sen kysser mig
om han sen går han och kysser Selena!? Var allt han sa bara en lögn!? All den glädjen jag kände
för 10 minuter sedan var helt borta.
Jag kände ett par händer greppa tag om mina armar. Jag vände mig om och där stog Nick, och
det gick inte att missta sig på hans smärta i ögonen.
- I can explain. sa han
- Can you? Why did you said that you liked me and then kissed me if you are with Selena? All
that you said, was that all a lie?
- No! Ofcaurse not! I meant every word i said.
- Then why did you kissed Selena?
- I...I...
- I knew it, you can't answer. sa jag och skakade på huvudet
Det var det sista jag sa till honom. Jag vände mig om och kallade på en taxi. Jag sa addressen och sen
åkte jag iväg.
Jag gav chauffören pengar. Jag sprang mot dörren, sprang upp på mitt rum. Jag smällde igen dörren efter
mig och slängde mig på sängen och låg där och grät. Varför varför varför?  Var det enda jag tänkte.
Jag vet att vi inte hade känt varandra så jätte länge, men det han gjorde sårade mig.
Jag trodde verkligen att han gillade mig.  Jag hörde dörren öppnas, men jag orkade i bry mig.
Jag kände en hand på min axel. Handen skakade om mig.
- Moa vad hände? varför stack du bara sådär? det var Jess
Jag berättade vad som hade hänt, och kände att tårarna komma igen, men jag blinkade bort dom.
- Jess vad ska jag göra? frågade jag
- Ring till honom och låt honom förklara. Var det inte du som säger att alla är värda en andra chans?
- Jo. muttrade jag.
- Men ring och hör vad han har att säga.
- Okej okej jag ska.
Jess gick ut och lät mig vara ifred. Jag tog upp mobilen letade efter hans nummer och tvekade en stund men tillslut tröck jag på knappen och lät det ringa...
Del 11
- I like you, i know that we don't have know eachother so long but i really do. sa han
- Ohh, i don't know what too say, i like you too.
Han log bredare nu. Sen så vart det tyst igen, men det var inte nån obehaglig tystnad.
Vi satt tysta ett tag tills jag kände hans hand ta tag i min och jag kollade upp och kollade
in i hans vackra ögon. Jag kände hur vi närmade oss varandra och kände våra läppar lätt
nudda varandra. Jag kan inte beskriva glädjen i mig, det var som en bomb av glädje som
exploderade inom mig. Vi släppte varandra och log emot varandra.
Helt plötsligt åker dörren upp och in kommer... Selena Gomez ?
- Nick can you come ? frågade hon Nick
- Yeah sure, i be right back Moa.
Jag satt kvar där och väntade, och väntade, och väntade. Tillslut så vart jag så uttråkad och
undrade varför det tog sån tid. Jag ställde mig upp gick emot dörren öppnade den och gick ut
i korridoren. Och vem står inte några meter framför mig ? Jo, Nick och Selena, och dom kysser
varandra. Jag kände hur det högg till i bröstet på mig. Jag drog efter andan och tyvärr blev det
så högt att dom hörde det.  Nick kollade på mig och såg smärtan i mitt ansikte.
- Moa...I...I...I can explain.
Jag vände mig om och sprang allt vad jag hade. Jag visste inte vart jag sprang eftersom jag inte
visste vart jag skulle springa i det här huset. Men tillslut såg jag dörren och sprang ut.
Jag kände tårarna svida i ögonen. Hur kunde han säga att han gillade mig och sen kysser mig
om han sen går han och kysser Selena!? Var allt han sa bara en lögn!? All den glädjen jag kände
för 10 minuter sedan var helt borta.
Jag kände ett par händer greppa tag om mina armar. Jag vände mig om och där stog Nick, och
det gick inte att missta sig på hans smärta i ögonen.
- I can explain. sa han
- Can you? Why did you said that you liked me and then kissed me if you are with Selena? All
that you said, was that all a lie?
- No! Ofcaurse not! I meant every word i said.
- Then why did you kissed Selena?
- I...I...
- I knew it, you can't answer. sa jag och skakade på huvudet
Det var det sista jag sa till honom. Jag vände mig om och kallade på en taxi. Jag sa addressen och sen
åkte jag iväg.
Jag gav chauffören pengar. Jag sprang mot dörren, sprang upp på mitt rum. Jag smällde igen dörren efter
mig och slängde mig på sängen och låg där och grät. Varför varför varför?  Var det enda jag tänkte.
Jag vet att vi inte hade kännt varandra så jätte länge, men det han gjorde sårade mig.
Jag trodde verkligen att han gillade mig.  Jag hörde dörren öppnas, men jag orkade i bry mig.
Jag kände en hand på min axel. Handen skakade om mig.
- Moa vad hände? varför stack du bara sådär? det var Jess
Jag berättade vad som hade hänt, och kände att tårarna komma igen, men jag blinkade bort dom.
- Jess vad ska jag göra? frågade jag
- Ring till honom och låt honom förklara. Var det inte du som säger att alla är värda en andra chans?
- Jo. muttrade jag.
- Men ring och hör vad han har att säga.
- Okej okej jag ska.
Jess gick ut och lät mig vara ifred. Jag tog upp mobilen letade efter hans nummer och tröck på knappen och
lät det ringa..Del 11
- I like you, i know that we don't have know eachother so long but i really do. sa han
- Ohh, i don't know what too say, i like you too.
Han log bredare nu. Sen så vart det tyst igen, men det var inte nån obehaglig tystnad.
Vi satt tysta ett tag tills jag kände hans hand ta tag i min och jag kollade upp och kollade
in i hans vackra ögon. Jag kände hur vi närmade oss varandra och kände våra läppar lätt
nudda varandra. Jag kan inte beskriva glädjen i mig, det var som en bomb av glädje som
exploderade inom mig. Vi släppte varandra och log emot varandra.
Helt plötsligt åker dörren upp och in kommer... Selena Gomez ?
- Nick can you come ? frågade hon Nick
- Yeah sure, i be right back Moa.
Jag satt kvar där och väntade, och väntade, och väntade. Tillslut så vart jag så uttråkad och
undrade varför det tog sån tid. Jag ställde mig upp gick emot dörren öppnade den och gick ut
i korridoren. Och vem står inte några meter framför mig ? Jo, Nick och Selena, och dom kysser
varandra. Jag kände hur det högg till i bröstet på mig. Jag drog efter andan och tyvärr blev det
så högt att dom hörde det.  Nick kollade på mig och såg smärtan i mitt ansikte.
- Moa...I...I...I can explain.
Jag vände mig om och sprang allt vad jag hade. Jag visste inte vart jag sprang eftersom jag inte
visste vart jag skulle springa i det här huset. Men tillslut såg jag dörren och sprang ut.
Jag kände tårarna svida i ögonen. Hur kunde han säga att han gillade mig och sen kysser mig
om han sen går han och kysser Selena!? Var allt han sa bara en lögn!? All den glädjen jag kände
för 10 minuter sedan var helt borta.
Jag kände ett par händer greppa tag om mina armar. Jag vände mig om och där stog Nick, och
det gick inte att missta sig på hans smärta i ögonen.
- I can explain. sa han
- Can you? Why did you said that you liked me and then kissed me if you are with Selena? All
that you said, was that all a lie?
- No! Ofcaurse not! I meant every word i said.
- Then why did you kissed Selena?
- I...I...
- I knew it, you can't answer. sa jag och skakade på huvudet
Det var det sista jag sa till honom. Jag vände mig om och kallade på en taxi. Jag sa addressen och sen
åkte jag iväg.
Jag gav chauffören pengar. Jag sprang mot dörren, sprang upp på mitt rum. Jag smällde igen dörren efter
mig och slängde mig på sängen och låg där och grät. Varför varför varför?  Var det enda jag tänkte.
Jag vet att vi inte hade kännt varandra så jätte länge, men det han gjorde sårade mig.
Jag trodde verkligen att han gillade mig.  Jag hörde dörren öppnas, men jag orkade i bry mig.
Jag kände en hand på min axel. Handen skakade om mig.
- Moa vad hände? varför stack du bara sådär? det var Jess
Jag berättade vad som hade hänt, och kände att tårarna komma igen, men jag blinkade bort dom.
- Jess vad ska jag göra? frågade jag
- Ring till honom och låt honom förklara. Var det inte du som säger att alla är värda en andra chans?
- Jo. muttrade jag.
- Men ring och hör vad han har att säga.
- Okej okej jag ska.
Jess gick ut och lät mig vara ifred. Jag tog upp mobilen letade efter hans nummer och tröck på knappen och
lät det ringa...

Kommentarer
Postat av: Anonym

mera!!

2010-01-26 @ 21:08:10
Postat av: stefanie

skit bra mera!

2010-01-28 @ 15:13:31
URL: http://fanficbrothers.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer del 12 ?:D

2010-01-30 @ 20:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0