Del 10

Här är del 10 ;)




Del 10
- Hello girls, are you ready to go ? frågade Rob
- Yes. svarade vi samtidigt
Vi satte på oss våra skor och följde efter Rob. Han öppnade bildörren för oss, vi gick in och satte oss.
- Kan du tro att vi ska till disney !? sa Jess drömmande
Jag bara skrattade åt henne. Det tog inte så lång tid att komma dit, kanske 10-15 minuter.
Bilen stannade och bildörren öppnades av Big Rob. Han ledde oss till en dörr som skulle leda oss
in. När vi kom in så får jag syn på Miley Cyrus. Hon vände sig om och såg oss och började gå emot
oss.
- Hey, I'm Miley. hälsade hon glatt.
- Hey, I'm Moa and this is my friend Jess.
- Ohh you are the girls Nick, Joe and Kevin have talked about. It's nice to meet you.
- Nice to meet you too.
- I have to go to Hannah Montana now, but can i have your numbers so can we do something one day.
- uhhm, sure. sa både Jess och jag
Vi gav henne våra nummer och sen försvann hon in i korridoren.
Vi gick vidare och hörde ett oväsen från ett rum. Vi gick dit och kollade.
Där satt Joe, Kevin, Nick och några mer killar och skratta.  Varken jag eller Jess visste vad dom skrattade
för men deras skratt smittade av sig och där stog vi som två fån och garvade.
- Ohh hello there! sägar dom.
- Hello, what joke did i missed? sa jag och flinade mot dom.
- Hahah, we just watched a show on tv. sa en utav killarna.
Jag tyckte jag kände igen honom. Sen kom jag på. Vad dum jag är det är ju Garbo!
- Which show? frågade jag
- According to jim. svarade Joe
- Ohh i love that show! utbrast jag och gick och satte mig i soffan.
Om det var according to jim på tv, satt jag som fast klistrad framför tvn, vart jag än var.
Efter att vi hade sett några program så tog Nick helt plötsligt min hand.
- Come, let's go to another room.
Vi gick till korridoren, gick till höger tills vi kom till ett rum som det inte var nån annan i.
Inne i rummet stog det en soffa, lite längre bort ett långt bord med massa stolar. Och sen fick jag syn på
gitarrerna. Nick såg hur jag kollade på dom.
- Do you play ? frågade han och nickade mot gitarrerna.
- A little, but i am not so good. sa jag generat och kollade ner i marken.
Han gick och hämtade en gitarr och satte sig i soffan.
- Let's hear what you got. sa han och log mot mig.
- Uhhm, okey, but don't laugh! sa jag bestämt.
- No i promise.
Jag började spela på Catch me av Demi Lovato. Jag kunde bara refrängen.
När jag hade spelat klart refrängen sa han.
- That was good.
- You think ?
- Yeah. sa han och nicka samtidigt.
Vi satt där och spelade gitarr, jag sa till honom att jag bara kunde refrängen så han lärde mig hela låten :)
När vi hade slutat spela, kollade vi varandra i ögonen. Jag blev helt varm i kroppen.
Vi satt och kollade på varandra tills han helt plötsligt sa...
Del 10
- Hello girls, are you ready to go ? frågade Rob
- Yes. svarade vi samtidigt
Vi satte på oss våra skor och följde efter Rob. Han öppnade bildörren för oss, vi gick in och satte oss.
- Kan du tro att vi ska till disney !? sa Jess drömmande
Jag bara skrattade åt henne. Det tog inte så lång tid att komma dit, kanske 10-15 minuter.
Bilen stannade och bildörren öppnades av Big Rob. Han ledde oss till en dörr som skulle leda oss
in. När vi kom in så får jag syn på Miley Cyrus. Hon vände sig om och såg oss och började gå emot
oss.
- Hey, I'm Miley. hälsade hon glatt.
- Hey, I'm Moa and this is my friend Jess.
- Ohh you are the girls Nick, Joe and Kevin have talked about. It's nice to meet you.
- Nice to meet you too.
- I have to go to Hannah Montana now, but can i have your numbers so can we do something one day.
- uhhm, sure. sa både Jess och jag
Vi gav henne våra nummer och sen försvann hon in i korridoren.
Vi gick vidare och hörde ett oväsen från ett rum. Vi gick dit och kollade.
Där satt Joe, Kevin, Nick och några mer killar och skratta.  Varken jag eller Jess visste vad dom skrattade
för men deras skratt smittade av sig och där stog vi som två fån och garvade.
- Ohh hello there! sägar dom.
- Hello, what joke did i missed? sa jag och flinade mot dom.
- Hahah, we just watched a show on tv. sa en utav killarna.
Jag tyckte jag kände igen honom. Sen kom jag på. Vad dum jag är det är ju Garbo!
- Which show? frågade jag
- According to jim. svarade Joe
- Ohh i love that show! utbrast jag och gick och satte mig i soffan.
Om det var according to jim på tv, satt jag som fast klistrad framför tvn, vart jag än var.
Efter att vi hade sett några program så tog Nick helt plötsligt min hand.
- Come, let's go to another room.
Vi gick till korridoren, gick till höger tills vi kom till ett rum som det inte var nån annan i.
Inne i rummet stog det en soffa, lite längre bort ett långt bord med massa stolar. Och sen fick jag syn på
gitarrerna. Nick såg hur jag kollade på dom.
- Do you play ? frågade han och nickade mot gitarrerna.
- A little, but i am not so good. sa jag generat och kollade ner i marken.
Han gick och hämtade en gitarr och satte sig i soffan.
- Let's hear what you got. sa han och log mot mig.
- Uhhm, okey, but don't laugh! sa jag bestämt.
- No i promise.
Jag började spela på Catch me av Demi Lovato. Jag kunde bara refrängen.
När jag hade spelat klart refrängen sa han.
- That was good.
- You think ?
- Yeah. sa han och nicka samtidigt.
Vi satt där och spelade gitarr, jag sa till honom att jag bara kunde refrängen så han lärde mig hela låten :)
När vi hade slutat spela, kollade vi varandra i ögonen. Jag blev helt varm i kroppen.
Vi satt och kollade på varandra tills han helt plötsligt sa..Del 10
- Hello girls, are you ready to go ? frågade Rob
- Yes. svarade vi samtidigt
Vi satte på oss våra skor och följde efter Rob. Han öppnade bildörren för oss, vi gick in och satte oss.
- Kan du tro att vi ska till disney !? sa Jess drömmande
Jag bara skrattade åt henne. Det tog inte så lång tid att komma dit, kanske 10-15 minuter.
Bilen stannade och bildörren öppnades av Big Rob. Han ledde oss till en dörr som skulle leda oss
in. När vi kom in så får jag syn på Miley Cyrus. Hon vände sig om och såg oss och började gå emot
oss.
- Hey, I'm Miley. hälsade hon glatt.
- Hey, I'm Moa and this is my friend Jess.
- Ohh you are the girls Nick, Joe and Kevin have talked about. It's nice to meet you.
- Nice to meet you too.
- I have to go to Hannah Montana now, but can i have your numbers so can we do something one day.
- uhhm, sure. sa både Jess och jag
Vi gav henne våra nummer och sen försvann hon in i korridoren.
Vi gick vidare och hörde ett oväsen från ett rum. Vi gick dit och kollade.
Där satt Joe, Kevin, Nick och några mer killar och skratta.  Varken jag eller Jess visste vad dom skrattade
för men deras skratt smittade av sig och där stog vi som två fån och garvade.
- Ohh hello there! sägar dom.
- Hello, what joke did i missed? sa jag och flinade mot dom.
- Hahah, we just watched a show on tv. sa en utav killarna.
Jag tyckte jag kände igen honom. Sen kom jag på. Vad dum jag är det är ju Garbo!
- Which show? frågade jag
- According to jim. svarade Joe
- Ohh i love that show! utbrast jag och gick och satte mig i soffan.
Om det var according to jim på tv, satt jag som fast klistrad framför tvn, vart jag än var.
Efter att vi hade sett några program så tog Nick helt plötsligt min hand.
- Come, let's go to another room.
Vi gick till korridoren, gick till höger tills vi kom till ett rum som det inte var nån annan i.
Inne i rummet stog det en soffa, lite längre bort ett långt bord med massa stolar. Och sen fick jag syn på
gitarrerna. Nick såg hur jag kollade på dom.
- Do you play ? frågade han och nickade mot gitarrerna.
- A little, but i am not so good. sa jag generat och kollade ner i marken.
Han gick och hämtade en gitarr och satte sig i soffan.
- Let's hear what you got. sa han och log mot mig.
- Uhhm, okey, but don't laugh! sa jag bestämt.
- No i promise.
Jag började spela på Catch me av Demi Lovato. Jag kunde bara refrängen.
När jag hade spelat klart refrängen sa han.
- That was good.
- You think ?
- Yeah. sa han och nicka samtidigt.
Vi satt där och spelade gitarr, jag sa till honom att jag bara kunde refrängen så han lärde mig hela låten :)
När vi hade slutat spela, kollade vi varandra i ögonen. Jag blev helt varm i kroppen.
Vi satt och kollade på varandra tills han helt plötsligt sa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0