Del 12

Här kommer del 12 ;)
Låt mig få se kommentarer nu :D





Del 12
När jag hade mobilen mot örat så blev jag så nervös. Feg som jag var tog jag bort mobilen och stängde av.
Jag ville vänta ett lite tag till.
Sen efter det så ringde min mobil hundratals gånger. Men jag var fortfarande för feg och sur för att svara.
- Moa ska du med och äta glass? jag hoppa till och vände mig om. Där stog Pontus med ett fånigt flin.
- Ehum, visst.
Jag reste mig kollade mig i spegeln. Mina ögon var lite röda men inte så farligt. Hoppas dom inte märker nåt.
När jag kom ner så stog alla och väntade på mig.
- Men Moa, har du gråtit ? Dina ögon är ju röda!, givetvis så skulle mamma se att jag har gråtit, det gör hon
alltid.
- Jag vill inte prata om det nu... sa jag snabbt.
- Okej, men du måste berätta sen!
- Jaja.
Vi satte oss i bilen Ja visst ja, mamma och pappa har köpt en bil, en röd. Vet inte vad det är för sort ^^
När vi satt där i bilen så kom Nicks nya låt Who I am på radio.
- Snälla kan du byta kanal? frågade jag pappa.
- Visst, men jag trodde du gillade honom.
Jag svarade inte på den kommentaren. Jag vet att jag kanske var löjlig, men jag orkade inte lyssna på hans röst...
Även fast han har världens vackraste röst. Men hans röst påminde bara mig mer om händelsen för nån timme sen.
Jag märkte att mamma sneglade lite på mig, men jag brydde mig inte. Jag kollade bara ut genom fönstret och
var djupt inne i mina tankar.
Tillslut så var vi framme vid nån slags glass bar. Jag gick ut ur bilen och gjorde dom andra sällskap.
När vi kom in så var det en mega kö. Jag har absolut inget tålamod. Jag suckade högt.
Efter att ha haft stått där i 10 minuter så var det äntligen våran tur.
- Vad vill du ha? frågade mamma.
- Choklad.
Vi tog alla våra glassar och gick och satte oss vid ett bord. Dom började prata om nånting som jag inte riktigt
hängde med i. Jag var fortfarande inne i mina egna tankar.
Det var just då när jag satt inne i mina tankar som jag såg dom, honom.
Alla tre satt där, vid ett bord framför oss. Joe, kevin och... Nick.
Jag påminde mig själv att jag stirrade och tittade genast bort. Helt plötsligt säger Nick lite för högt.
- I don't know what to do! I have called her all morning and she don't answer!
Han hade ställt sig upp och alla där inne kollade konstigt på honom. Det var då han fick se mig.
- Moa? sa han och började långsamt gå mot mig.
Var kan man inte vara osynlig när man vill det? Jag var inte redo för det här samtalet, inte än.
Jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra. Fortfarande lika feg så ställde jag mig upp och gick mot dörren.
Nu kände jag irritationen komma.
När jag kom ut så började jag gå snabbare, antagligen av irritationen.
Jag hörde honom ropa efter mig.
- Moa!? Please let me explain!
Jag stannade och tänkte efter, vände mig om och gick emot honom för att låta honom förklara...
Del 12
När jag hade mobilen mot örat så blev jag så nervös. Feg som jag var tog jag bort mobilen och stängde av.
Jag ville vänta ett lite tag till.
Sen efter det så ringde min mobil hundratals gånger. Men jag var fortfarande för feg och sur för att svara.
- Moa ska du med och äta glass? jag hoppa till och vände mig om. Där stog Pontus med ett fånigt flin.
- Ehum, visst.
Jag reste mig kollade mig i spegeln. Mina ögon var lite röda men inte så farligt. Hoppas dom inte märker nåt.
När jag kom ner så stog alla och väntade på mig.
- Men Moa, har du gråtit ? Dina ögon är ju röda!, givetvis så skulle mamma se att jag har gråtit, det gör hon
alltid.
- Jag vill inte prata om det nu... sa jag snabbt.
- Okej, men du måste berätta sen!
- Jaja.
Vi satte oss i bilen Ja visst ja, mamma och pappa har köpt en bil, en röd. Vet inte vad det är för sort ^^
När vi satt där i bilen så kom Nicks nya låt Who I am på radio.
- Snälla kan du byta kanal? frågade jag pappa.
- Visst, men jag trodde du gillade honom.
Jag svarade inte på den kommentaren. Jag vet att jag kanske var löjlig, men jag orkade inte lyssna på hans röst...
Även fast han har världens vackraste röst. Men hans röst påminde bara mig mer om händelsen för nån timme sen.
Jag märkte att mamma sneglade lite på mig, men jag brydde mig inte. Jag kollade bara ut genom fönstret och
var djupt inne i mina tankar.
Tillslut så var vi framme vid nån slags glass bar. Jag gick ut ur bilen och gjorde dom andra sällskap.
När vi kom in så var det en mega kö. Jag har absolut inget tålamod. Jag suckade högt.
Efter att ha haft stått där i 10 minuter så var det äntligen våran tur.
- Vad vill du ha? frågade mamma.
- Choklad.
Vi tog alla våra glassar och gick och satte oss vid ett bord. Dom började prata om nånting som jag inte riktigt
hängde med i. Jag var fortfarande inne i mina egna tankar.
Det var just då när jag satt inne i mina tankar som jag såg dom, honom.
Alla tre satt där, vid ett bord framför oss. Joe, kevin och... Nick.
Jag påminde mig själv att jag stirrade och tittade genast bort. Helt plötsligt säger Nick lite för högt.
- I don't know what to do! I have called her all morning and she don't answer!
Han hade ställt sig upp och alla där inne kollade konstigt på honom. Det var då han fick se mig.
- Moa? sa han och började långsamt gå mot mig.
Varför kan man inte vara osynlig när man vill det? Jag var inte redo för det här samtalet, inte än.
Jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra. Fortfarande lika feg så ställde jag mig upp och gick mot dörren.
Nu kände jag irritationen komma.
När jag kom ut så började jag gå snabbare, antagligen av irritationen.
Jag hörde honom ropa efter mig.
- Moa!? Please let me explain!
Jag stannade och tänkte efter, vände mig om och gick emot honom för att låta honom förklara...

Kommentarer
Postat av: Anonym

dem är jätte bra,

jag vill höra mer, mer!

2010-02-05 @ 22:54:21
Postat av: Anonym

meeeeraaaaa!

måste höra mer ! ! ! ! ! !

2010-02-05 @ 22:56:31
Postat av: Anonym

dom e bäst :)

2010-02-06 @ 07:39:50
Postat av: ka

vad tänker du göra denna Lördagen ? =)

2010-02-06 @ 08:35:03
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: Anonym

mera!!!

2010-02-06 @ 09:32:54
Postat av: stefanie

meer :D

2010-02-06 @ 12:12:36
URL: http://fanficbrothers.blogg.se/
Postat av: Beccan

Meeeeeeeeeeeeeeeeer!! :D<3

2010-02-06 @ 13:03:52
Postat av: KLARA ANDERSSON*

MERA DU ÄR SÅÅÅÅÅ JÄVLA BRA!

2010-02-06 @ 19:54:34
URL: http://xoe.blogg.se/
Postat av: KLARA ANDERSSON*

MERA DU ÄR SÅÅÅÅÅ JÄVLA BRA!

2010-02-06 @ 19:54:34
URL: http://xoe.blogg.se/
Postat av: KLARA ANDERSSON*

MERA DU ÄR SÅÅÅÅÅ JÄVLA BRA!

2010-02-06 @ 19:54:34
URL: http://xoe.blogg.se/
Postat av: my

ASBRAO :D<3

2010-02-06 @ 22:58:39
URL: http://smirrnoff.blogg.se/
Postat av: Moa

Tack till alla ! :D<3

2010-02-07 @ 00:41:28
URL: http://moaslifee.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer mer mer

2010-02-08 @ 18:21:15
Postat av: Anna Emanuelsson

mera! =)

2010-02-17 @ 19:40:18
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0